فرم‌ها و مدارک مورد نياز جهت مصاحبه دكتری سال ۱۴۰۲

دانشگاه تحصيلات تكميلی علوم پايه زنجان

 

 

داوطلبان بايستی فايل فشرده شده با فرمت rar (حداکثر ۲۵ مگابایت) شامل اسكن تمامی فرم‌ها و مدارک زير را تا روز قبل از تاريخ اعلام شده در جدول پيوست (دريافت فايل جدول) به آدرس ايميلی كه در انتهای همين صفحه مشخص شده است، ارسال نموده و در هنگام  مصاحبه، اصل تمامی فرم‌ها و مدارک را به همراه داشته باشند. عنوان ايميل ارسالی و فايل فشرده شده حتماً به صورت (نام و نام خانوادگی داوطلب - نام گرايش) باشد.

فرم‌ها و مدارک مورد نياز جهت ارسال با ايميل:

۱- فرم معدل (برای دانشجويان سال آخر كارشناسی ارشد) دریافت فایل

۲- فرم مشخصات فردی (فرم شماره ۳) دریافت فایل

۳- مدارک شناسايی [كارت ملی و شناسنامه (تمام صفحات)]

۴- تصوير گواهی موقت و ريزنمرات مقطع كارشناسی و كارشناسی ارشد (مدارک اخذ شده از دانشگاه‌های خارج كشور بايد توسط وزارت علوم تحقيقات و فناوری، ارزيابی و تاييد شده باشد)

۵كارت پايان خدمت (در صورت نبود كارت بايستی وضعيت سربازی مشخص باشد)

۶- تصویر حكم رسمی اشتغال به كار در دانشگاهها برای مربيان

۷- خلاصه رزومه (Curriculum Vitae) شامل فعالیت علمی پژوهشی، به پیوست مستندات از سوابق تدریس و شرکت در کارگاه‎‌ها طبق فرم شماره ۳ بايستی ارائه شود

۸- يک نسخه از انتشارات علمی، مستندات طبق فرم شماره ۳ بايستي ارائه شود

۹- مدرک زبان خارجی (در صورت موجود بودن)

۱۰- داوطلب لازم است نام دانشگاه‌های دعوت شده برای مصاحبه را به ترتيب اولويت قبولی به همراه اسكن كارنامه نهايی انتخاب رشته آزمون و همچنين اسكن كارنامه اعلام نتايج اوليه آزمون دكتری كه در آن نام كد محل‌های دعوت شده برای مصاحبه قید شده است را ارسال نمايد.

۱۱- فيش واريزی 1.500.000 ریالی به شماره حساب ir840100004001086603022542 بانک مرکزی شعبه معاملات ریالی بنام حساب تمركز درآمدهای اختصاصی دانشگاه تحصيلات تكميلی علوم پايه (تصویر فيش حتماً بایستی به همراه مدارک ارسال شود) مبلغ واریزی عودت داده نمی‌شود.

لازم به توضیح است که هزینه مذکور برای کلیه معرفی‌شدگان صرف نظر از اینکه در بیش از یک رشته یا گرایش معرفی شده باشند، فقط یک بار اخذ می‌شود.

فرم توصيه‌نامه (حداقل دو توصيه‌نامه) دریافت فایل (توصيه‌نامه بايد توسط استاد محترم به ایمیلهای داده شده ارسال گردد)

 

 نكات قابل توجه:

۱- داوطلبان بايستی تمامی بندهای مندرج در اطلاعيه سايت سازمان سنجش را رعايت فرمايند (آدرس وب سايت: http://sanjesh.org)

۲- اسكن مدارک را به آدرس زير ارسال فرمائيد:

دانشكده شيمي: sanaz.mohammadi@iasbs.ac.ir و یا فاکس شماره 33153232- 024، شماره تماس: خانم محمدی  33153231-024

دانشكده فیزیک: a.najafloo@iasbs.ac.ir و یا فاکس شماره 33152104- 024، شماره تماس: خانم نجفلو  33152117-024

دانشكده علوم زمین: mihanparast@iasbs.ac.ir، شماره تماس: خانم میهن‌پرست  33153826-024

دانشكده ریاضی:

گرایش جبر                                                                 iasbsalgebra@gmail.com

گرایش هندسه                                                         iasbsgeometry@gmail.com

گرایش آنالیز                                                               iasbsanalysis@gmail.com

ریاضی گرایش کاربردی                                           iasbsappliedmath@gmail.com

  شماره تماس دفتر دانشکده ریاضی: خانم ریحانی  33155047-024

و ریاست دانشکده ریاضی جناب آقای دکتر خدایی‌فر: 33155087-024

در صورت وجود هرگونه سوال يا مشكل می‌توانيد با شماره تماس‌های بالا تماس حاصل فرمائيد.

مصاحبه به صورت حضوری و در محل دانشکده انجام می‌پذیرد.

به داوطلبان عزيز توصيه میشود يک هفته قبل از تاريخ مصاحبه جهت اطلاع از ساير جزئيات زمان‌بندی مصاحبه و آشنايی بيشتر با گروههای آموزشی مورد نظر به سايت دانشكده مربوطه مراجعه نمايند.