دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه
مصوبات شورای بازگشایی و ستاد مقابله با کرونا دانشگاه
the IASBS and its gardens

اطلاعیه‌های ستاد کرونا

صورتجلسه شورای بازگشایی و ستاد مقابله با کرونا دانشگاه
تاریخ برگزاری: ۱۴۰۰/۰۱/۲۱
شماره جلسه: ۵۴

حاضرین در جلسه:

  • دکتر بابک کریمی، رئیس دانشگاه
  • دکتر رشید زارع نهندی، معاون اداری-مالی و آموزشی-پژوهشی دانشگاه
  • دکتر علی فروش باستانی، معاون دانشجوی و فرهنگی-اجتماعی دانشگاه
  • دکتر سعید عمادی، مدیر امور آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه
  • دکتر ابراهیم انصاری، مدیر امور خدمات رایانه‌ای و فناوری اطلاعات دانشگاه
  • عباس بیگلری، مدیر امور اداری و پشتیبانی دانشگاه
  • محسن امیر، کارشناس روابط عمومی دانشگاه

مصوبات جلسه:

پنجاه و چهارمین جلسه شورای بازگشایی و ستاد مقابله با کرونا دانشگاه روز شنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ برگزار شد و بندهای زیر مورد بحث، بررسی و تصویب قرار گرفت:

  • ۱- با توجه به وضعیت حاد شیوع پیک چهارم بیماری کرونا و بنابر دستورالعمل ابلاغی در نامه شماره ۴۷/۳/۳۸۲مورخ ۱۴۰۰/۰۱/۲۱ و با استناد به بخشنامه ۳۷۴۸۹۹ مورخ ۱۳۹۹/۰۷/۲۸، با ملاحظه این مورد که اکثریت اتاق‌های کاری کارمندان محترم به صورت تک‌نفره می‌باشد، با فعالیت کارمندان به صورت دورکاری منوط بر احراز تمامی شرایط زیر موافقت می‌شود:
    • کارمندان شاغل به کار در اتاق‌های چند نفره باشند.
    • روند کار به واسطه دورکاری کارمند مختل نگردد.
    • افراد دارای بیماری زمینه‌ای مورد تایید پزشک معتمد دانشگاه داشته باشند.
    • در یک هفته گذشته در تعامل و برخورد با فرد مبتلا یا ناقل ویروس کرونا باشد.
    لازم به ذکر است آن دسته از کارمندان که حضور فیزیکی دارند با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی دانشگاه، باید فقط و فقط در اتاق کار خود حضور یابند و از هرگونه رفت‌وآمد به اتاق‌های دیگر همکاران اجتناب کرده و از اجتماع در سالن، سرسرای دانشکده‌ها و تمامی فضاهای بسته جدا خودداری نمایند.
    بدیهی است حضور تمامی همکاران بخش های نگهبانی و حراست فیزیکی، تاسیسات، واحد امور دانشجویی و مرکز فناوری اطلاعات دانشگاه در طول دوره پاندمی ویروس کرونا ضروری است.
  • ۲- مقرر شد با توجه به وضعیت قرمز شهر زنجان و با استناد به دستورالعمل ابلاغی در نامه شماره ۴۷/۲/۱۶۱ مورخ ۱۴۰۰/۰۱/۱۵، و همچنین روند رو به افزایش موج جدید شیوع سویه‌های جهش‌یافته ویروس کرونا (دوران پیک چهارم)، روند پذیرش دانشجویان غیربومی به مدت ده روز (از ۲۱ لغایت ۳۱ فروردین ۱۴۰۰) متوقف و از هرگونه پذیرش دانشجویان جلوگیری و ممانعت به ‌عمل آید. همچنین از ورود و رفت‌وآمد دانشجویان بومی شهر زنجان در طول این مدت جلوگیری می‌شود. بدیهی است در صورت تایید مراجع ذیصلاح از جمله ستاد مقابله با کرونا (ملی و استانی)، تغییر روند پس از این تاریخ متعاقبا اعلام خواهد شد.

مصوبات جلسه پنجاه و چهارم شورای بازگشایی و ستاد مقابله با کرونا دانشگاه در تاریخ ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ با تعداد ۲ بند به تصویب اعضای حاضر در جلسه رسید.

صورتجلسه شورای بازگشایی و ستاد مقابله با کرونا دانشگاه
تاریخ برگزاری: ۱۴۰۰/۰۱/۱۵
شماره جلسه: ۵۳

حاضرین در جلسه:

  • دکتر بابک کریمی، رئیس دانشگاه
  • دکتر رشید زارع نهندی، معاون اداری-مالی و آموزشی-پژوهشی دانشگاه
  • دکتر علی فروش باستانی، معاون دانشجوی و فرهنگی-اجتماعی دانشگاه
  • دکتر سعید عمادی، مدیر امور آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه
  • دکتر ابراهیم انصاری، مدیر امور خدمات رایانه‌ای و فناوری اطلاعات دانشگاه
  • عباس بیگلری، مدیر امور اداری و پشتیبانی دانشگاه
  • محسن امیر، کارشناس روابط عمومی دانشگاه

مصوبات جلسه:

پنجاه و سومین جلسه شورای بازگشایی و ستاد مقابله با کرونا دانشگاه روز یکشنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ برگزار شد و بندهای زیر مورد بحث، بررسی و تصویب قرار گرفت:

  • ۱- با توجه به دستورالعمل ابلاغی در نامه شماره ۱۶۱/۲/۴۷ مورخ ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان به دستگاه‌های اجرایی، از روز دوشنبه شانزده فروردین ۱۴۰۰ به مدت یک هفته (تا تاریخ ۲۲ فروردین ۱۴۰۰) در کلیه بخش‌های دانشگاه (به استثناء نگهبانی و حراست، امور دانشجویی و مرکز رایانه و خدمات فناوری اطلاعات) ۵۰ درصد کارمندان به صورت حضور فیزیکی در دانشگاه و بقیه به صورت دورکاری انجام وظیفه خواهند کرد. کلیه ماموریت‌های اداری غیرضروری لغو می‌شود و کماکان تمامی جلسات به صورت مجازی برگزار خواهند شد. مقرر شد جهت اطلاع‌رسانی به مدیران و تمامی بخش‌های دانشگاه، مدیر محترم امور اداری و پشتیبانی دانشگاه پیش‌نویس متن نامه‌ای را در سامانه اتوماسیون اداری تهیه نموده و پس از امضای معاون محترم اداری – مالی دانشگاه، به بخش‌های مختلف ارسال خواهند کرد.
  • ۲- با توجه به دستورالعمل ابلاغی شصت و دومین جلسه ستاد ملی مدیریت کرونا (بند ۶ بخش ج - مصوبات) هرگونه دید و بازدید نوروزی در بخش‌های دانشگاه ممنوع می‌باشد. کلیه اعضای دانشگاه موظف هستند پروتکل‌های فاصله‌گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی را به صورت کامل رعایت نمایند.
  • ۳- مقرر شد با توجه به وضعیت نارنجی شهر زنجان و با استناد به دستورالعمل ابلاغی در نامه شماره ۱۶۱/۲/۴۷ مورخ ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان به دستگاه‌های اجرایی، و همچنین روند رو به افزایش موج جدید شیوع سویه‌های جهش‌یافته ویروس کرونا، فاز نخست بازپذیرش دانشجویان به مدت یک هفته (تا مورخ ۲۲ فروردین ۱۴۰۰) به تعویق می‌افتد. بدیهی است در صورت مهیا شدن شرایط و تایید مراجع ذیصلاح از جمله ستاد مقابله با کرونا (ملی و استانی) متعاقبا امکان بازپذیرش در آن تاریخ اعلام خواهد شد.

مصوبات جلسه پنجاه و سوم شورای بازگشایی و ستاد مقابله با کرونا دانشگاه در تاریخ ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ با تعداد ۳ بند به تصویب اعضای حاضر در جلسه رسید.

صورتجلسه شورای بازگشایی و ستاد مقابله با کرونا دانشگاه
تاریخ برگزاری: ۱۳۹۹/۱۲/۲۵
شماره جلسه: ۵۲

حاضرین در جلسه:

  • دکتر بابک کریمی، رئیس دانشگاه
  • دکتر رشید زارع نهندی، معاون اداری-مالی و آموزشی-پژوهشی دانشگاه
  • دکتر علی فروش باستانی، معاون دانشجوی و فرهنگی-اجتماعی دانشگاه
  • دکتر سعید عمادی، مدیر امور آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه
  • دکتر ابراهیم انصاری، مدیر امور خدمات رایانه‌ای و فناوری اطلاعات دانشگاه
  • محسن امیر، کارشناس روابط عمومی دانشگاه

مصوبات جلسه:

پنجاه و دومین جلسه شورای بازگشایی و ستاد مقابله با کرونا دانشگاه روز دوشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ برگزار شد و بندهای زیر مورد بحث، بررسی و تصویب قرار گرفت:

  • 1- در صورتی که ستاد مقابله با کرونا کشور در ایام پس از تعطیلات عید نوروز، باتوجه به وضعیت همه‌گیری بیماری کرونا و شرایط موجود در کشور در آن زمان، اجازه پذیرش صادر نماید، فرآیند بازپذیرش دانشجویان غیربومی و مستقر در خوابگاه‌های دانشجویی به شرح زیر خواهد بود:
    • فاز نخست بازپذیرش: هفته سوم فروردین، برای دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد ورودی سال ۱۳۹۷ و دانشجویان مقطع دکتری پیوسته ورودی تا سال ۱۳۹۶ و مقطع دکتری مستقیم ورودی سال ۱۳۹۷
    • فاز دوم بازپذیرش: هفته چهارم فروردین، برای دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد ورودی سال ۱۳۹۸ و تمامی دانشجویان دکتری ناپیوسته ورودی تا سال ۱۳۹۷
    همچنین این دانشجویان از هفته دوم فروردین ماه ۱۴۰۰ بایستی شروع به تکمیل فرم‌های تقاضای حضور در دانشگاه نموده و اساتید راهنما و دانشکده‌ها نیز بلافاصله نظر خود را به امور دانشجوئی دانشگاه ارسال کنند. و در تاریخ‌های اعلامی از طرف معاونت دانشجویی، به دانشگاه مراجعه نموده و پس از معاینه عمومی توسط پزشکان دانشگاه در خوابگاه‌های دانشجویی اسکان داده خواهند شد.
  • ۲- دانشجویان بومی نیز می‌بایست قبل از حضور در دانشگاه فرم‌های تقاضا را تکمیل و ارسال نمایند. لازم است آن دسته از دانشجویان بومی که در تعطیلات نوروزی به مسافرت رفته‌اند به پزشک دانشگاه مراجعه نموده و مورد معاینه واقع شوند. سپس این دانشجویان می‌توانند به دانشکده ها تردد کنند.

مصوبات جلسه پنجاه و دوم شورای بازگشایی و ستاد مقابله با کرونا دانشگاه در تاریخ ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ با تعداد ۲ بند به تصویب اعضای حاضر در جلسه رسید.

صورتجلسه شورای بازگشایی و ستاد مقابله با کرونا دانشگاه
تاریخ برگزاری: ۱۳۹۹/۱۲/۲۳
شماره جلسه: ۵۱

حاضرین در جلسه:

  • دکتر بابک کریمی، رئیس دانشگاه
  • دکتر رشید زارع نهندی، معاون اداری-مالی و آموزشی-پژوهشی دانشگاه
  • دکتر علی فروش باستانی، معاون دانشجوی و فرهنگی-اجتماعی دانشگاه
  • دکتر سعید عمادی، مدیر امور آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه
  • دکتر ابراهیم انصاری، مدیر امور خدمات رایانه‌ای و فناوری اطلاعات دانشگاه
  • محسن امیر، کارشناس روابط عمومی دانشگاه

مصوبات جلسه:

پنجاه و یکمین جلسه شورای بازگشایی و ستاد مقابله با کرونا دانشگاه روز شنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ برگزار شد و بندهای زیر مورد بحث، بررسی و تصویب قرار گرفت:

  • ۱- شورای بازگشایی مرحله‌ای و ستاد مقابله با کرونا دانشگاه در جلسه پنجاهم در جهت جلوگیری از رفت و آمدهای بالقوه خطرآفرین در دوران شیوع سویه های جدید ویروس کرونا، و ایجاد فرصتی برای پیشبرد امور پژوهشی عقب‌افتاده، تمهیداتی فراهم نموده و طرح نوروزی ۱۴۰۰ مورد تصویب واقع شده بود. علیرغم این موضوع و با توجه به گزارش روسای دانشکده‌ها، استقبال مناسبی از این طرح نشده است. و لذا این طرح کان لم یکن اعلام می‌شود و خوابگاه‌های دانشجویی در ایام تعطیلات عید نوروز ۱۴۰۰ تعطیل خواهند بود.
  • ۲- دانشجویان در هنگام بازگشت به خوابگاه‌ها پس از تعطیلات نوروزی (بر طبق بند یک مصوبه جلسه چهل و هشتم شورای بازگشایی مرحله‌ای و ستاد مقابله با کرونا دانشگاه مورخ ۵ اسفندماه ۱۳۹۹) ملزم به تکمیل فرم‌های تقاضای حضور هستند. این تقاضاها باید از هفته دوم فروردین ارسال شوند تا در معاونت امور دانشجویی مورد بررسی قرار بگیرند. دانشجویان پس از تایید امور دانشجویی و زمانبندی انجام‌شده، می‌توانند به خوابگاه مراجعت کنند. باتوجه ظرفیت محدود انجام معاینات اولیه پزشکی دانشگاه برای هریک از دانشجویان، امکان ورود دانشجویان در چند نوبت و بر طبق برنامه‌ریزی معاونت دانشجویی میسر خواهد بود. و از هرگونه ورود دانشجویان بدون فرم تاییدشده، به‌دلیل حفظ سلامتی تمامی دانشجویان جلوگیری خواهد شد.

مصوبات جلسه پنجاهم شورای بازگشایی و ستاد مقابله با کرونا دانشگاه در تاریخ ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ با تعداد ۲ بند به تصویب اعضای حاضر در جلسه رسید.

صورتجلسه شورای بازگشایی و ستاد مقابله با کرونا دانشگاه
تاریخ برگزاری: ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
شماره جلسه: ۵۰

صورتجلسه شورای بازگشایی و ستاد مقابله با کرونا دانشگاه
تاریخ برگزاری: ۱۳۹۹/۱۲/۱۱
شماره جلسه: ۴۹

صورتجلسه شورای بازگشایی و ستاد مقابله با کرونا دانشگاه
تاریخ برگزاری: ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
شماره جلسه: ۴۸

صورتجلسه شورای بازگشایی و ستاد مقابله با کرونا دانشگاه
تاریخ برگزاری: ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
شماره جلسه: ۴۷

صورتجلسه شورای بازگشایی و ستاد مقابله با کرونا دانشگاه
تاریخ برگزاری: ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
شماره جلسه: ۴۶

صورتجلسه شورای بازگشایی و ستاد مقابله با کرونا دانشگاه
تاریخ برگزاری: ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
شماره جلسه: ۴۵

صورتجلسه شورای بازگشایی و ستاد مقابله با کرونا دانشگاه
تاریخ برگزاری: ۱۳۹۹/۱۰/۱۵
شماره جلسه: ۴۴

صورتجلسه شورای بازگشایی و ستاد مقابله با کرونا دانشگاه
تاریخ برگزاری: ۱۳۹۹/۱۰/۰۸
شماره جلسه: ۴۳

صورتجلسه شورای بازگشایی و ستاد مقابله با کرونا دانشگاه
تاریخ برگزاری: ۱۳۹۹/۱۰/۱
شماره جلسه: ۴۲

صورتجلسه شورای بازگشایی و ستاد مقابله با کرونا دانشگاه
تاریخ برگزاری: ۱۳۹۹/۹/۱۵
شماره جلسه: ۴۱

صورتجلسه شورای بازگشایی و ستاد مقابله با کرونا دانشگاه
تاریخ برگزاری: ۱۳۹۹/۹/۸
شماره جلسه: ۴۰

صورتجلسه شورای بازگشایی و ستاد مقابله با کرونا دانشگاه
تاریخ برگزاری: ۱۳۹۹/۹/۱
شماره جلسه: ۳۹

طراحی شده توسط مرکز کامپیوتر دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان