فرمها و مدارك مورد نياز جهت مصاحبه دكتري سال 1400

دانشگاه تحصيلات تكميلي علوم پايه زنجان

 

 

داوطلبان بايستي فايل فشرده شده با فرمت rar (حداکثر 25 مگا بایت) شامل اسكن تمامي فرم‌ها و مدارك زير را تا روز قبل از تاريخ اعلام شده در جدول پيوست (دريافت فايل جدول) به آدرس ايميلي كه در انتهاي همين صفحه مشخص شده است، ارسال نموده و در هنگام  مصاحبه، اصل تمامي فرم‌ها و مدارك را به همراه داشته باشند. عنوان ايميل ارسالي و فايل فشرده شده حتماً به صورت (نام و نام خانوادگي داوطلب - نام گرايش) باشد.

فرم‌ها و مدارك مورد نياز جهت ارسال با ايميل:

1- فرم معدل (براي دانشجويان سال آخر كارشناسي ارشد) دریافت فایل

2- فرم مشخصات فردي (فرم شماره3) دریافت فایل

3- مدارك شناسايي [ كارت ملي و شناسنامه (تمام صفحات)]

4- تصوير گواهي موقت و ريزنمرات مقطع كارشناسي و كارشناسي ارشد (مدارك اخذ شده از دانشگاه‌هاي خارج كشور بايد توسط وزارت علوم تحقيقات و فناوري، ارزيابي و تاييد شده باشد)

5كارت پايان خدمت (در صورت نبود كارت بايستي وضعيت سربازي مشخص باشد)

6- تصویر حكم رسمي اشتغال به كار در دانشگاهها براي مربيان

7- خلاصه رزومه (Curriculum Vitae) شامل فعالیت علمی پژوهشی، به پیوست مستندات از سوابق تدریس و شرکت در کارگاه‎‌ها طبق فرم شماره 3 بايستي ارائه شود

8- يك نسخه از انتشارات علمي، مستندات طبق فرم شماره3 بايستي ارائه شود

9- مدرك زبان خارجي (در صورت موجود بودن)

10- داوطلب لازم است نام دانشگاه‌هاي دعوت شده براي مصاحبه را به ترتيب اولويت قبولي به همراه اسكن كارنامه نهايي انتخاب رشته آزمون و همچنين اسكن كارنامه اعلام نتايج اوليه آزمون دكتري كه در آن نام كد محل‌هاي دعوت شده براي مصاحبه قید شده است را ارسال نمايد.

11- فيش واريزي 900.000 ریالی به شماره حساب ir840100004001086603022542 بانک مرکزی شعبه معاملات ریالی بنام حساب تمركز درآمدهاي اختصاصي دانشگاه تحصيلات تكميلي علوم پايه (تصویر فيش حتماً بایستی به همراه مدارک ارسال شود) مبلغ واریزی عودت داده نمی شود.

لازم به توضیح است که هزینه مذکور برای کلیه معرفی شدگان صرف نظر از اینکه در بیش از یک رشته یا گرایش معرفی شده باشند، فقط یک بار اخذ می‌شود.

فرم توصيه نامه (حداقل دو توصيه نامه) دریافت فایل (توصيه نامه بايد توسط استاد محترم به ایمیل های داده شده ارسال گردد)

 

 نكات قابل توجه:

1- داوطلبان بايستي تمامي بندهاي مندرج در اطلاعيه سايت سازمان سنجش را رعايت فرمايند (آدرس وب سايت: http://sanjesh.org)

2- اسكن مدارك را به آدرس زير ارسال فرمائيد:

دانشكده شيمي: sanaz.mohammadi@iasbs.ac.ir و یا فاکس شماره 33153232- 024، شماره تماس: خانم محمدی  33153231-024

دانشكده فیزیک: a.najafloo@iasbs.ac.ir و یا فاکس شماره ۳۳۱۵۲۱۰۴- ۰۲۴، خانم نجفلو (فقط از طریق ایمیل مکاتبه شود) 

دانشكده علوم زمین: mihanparast@iasbs.ac.ir، شماره تماس: خانم میهن پرست  33153826-024

دانشكده ریاضی:

گرایش جبر                           iasbsalgebra@gmail.com

گرایش آنالیز                         iasbsanalysis@gmail.com

گرایش هندسه                  iasbsgeometry@gmail.com

ریاضی گرایش کاربردی   iasbsappliedmath@gmail.com

                                                            و یا فاکس شماره 33155097- 024، شماره تماس: خانم ریحانی  33155047-024

در صورت وجود هرگونه سوال يا مشكل مي‌توانيد با شماره تماس‌هاي بالا تماس حاصل فرمائيد.

مصاحبه به صورت مجازی بوده و زمانبندی و کم و کیف آن پس از بررسی مدارک ارسالی به اطلاع داوطلب خواهد رسید.

به داوطلبان عزيز توصيه ميشود يك هفته قبل از تاريخ مصاحبه جهت اطلاع از ساير جزئيات زمانبندي مصاحبه و آشنايي بيشتر با گروههاي آموزشي مورد نظر به سايت دانشكده مربوطه مراجعه نمايند.