اخبار و کنفرانس ها

دومین فراخوان حمایت از پایان‌نامه‌های بازارگرا و اولین فراخوان حمایت از آزمایشگاه‌های تحقیقاتی دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان

پارک علم و فناوری دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان، با حمایت دفتر برنامه‌ریزی امور فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، از کلیه پایان‌نامه‌ها و رساله‌های دارای ایده‌های فناورانه و بازارگرا در تمامی رشته‌ها در قالب دومین گرنت جوانه، و آزمایشگاه‌های تحقیقاتی ICT فعال در دانشگاه‌ها در قالب گرنت شکوفایی حمایت می‌‌نماید.
به منظور زمینه‌سازی حرکت دانشگاه‌ها و موسسات پژوهشی کشور به سوی موسسات کارآفرین، ارتقاء ظرفیت توسعه فناوری در مراکز پژوهشی و حمایت از آزمایشگاه‌های تحقیقاتی فعال در دانشگاه‌ها در راستای توسعه و تجاری‌سازی فناوری و دستیابی به نمونه‌های اولیه و پایلوت  برنامه گرنت فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از پایان نامه‌ها،  و پروژه‌های فناورانه و بازارگرای آزمایشگاه‌های تحقیقاتی در قالب گرنت جوانه و شکوفایی، حمایت می‌نماید. 

مخاطبین اصلی طرح :
•    اساتید دارای پروژه بازارگرای آزمایشگاه تحقیقاتی،
•    اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ تحصیلات تکمیلی که استاد راهنمای پایان نامه کارشناسی ارشد یا رساله دکتری هستند. 
بازه ثبت نام در دومین فراخوان طرح جوانه از تاریخ ۱۰ لغایت ۱۷ خردادماه و ثبت درخواست دریافت گرنت از ۱۸ خرداد لغایت ۱۰ تیرماه خواهد بود.  
اساتید محترم جهت کسب اطلاعات بیشتر، دریافت شیوه‌نامه، کاربرگ‌های مربوطه و ثبت‌نام می توانند به آدرس www.techgrant.msrt.ir مراجعه نمایند. 
كليه فرآيندهاي اداري مرتبط با اين طرح ها در پارك علم و فناوري دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان انجام خواهد گرفت. در صورت وجود هر گونه سوال یا نیاز به راهنمایی در فرایند ثبت نام و تکمیل کاربرگ¬ها  با شماره تماس‌های  ۳۳۷۳۹۱۴۷  (سرکارخانم دکتر فاخری ) و ۳۳۱۵۴۲۱۹ ( سرکارخانم احمدی) تماس حاصل نمایید. 

چهارشنبه، ۱۲ خرداد ۱۴۰۰

دومین فراخوان حمایت از پایان‌نامه‌های بازارگرا و اولین فراخوان حمایت از  آزمایشگاه‌های تحقیقاتی دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان

Developed by the IASBS Computer Centre