فرمها و مدارك مورد نياز جهت مصاحبه دكتري سال 1398

دانشگاه تحصيلات تكميلي علوم پايه زنجان

 

 

داوطلبان بايستي فايل فشرده شده با فرمت rar شامل اسكن تمامي فرم‌ها و مدارك زير را تا روز قبل از تاريخ اعلام شده در جدول پيوست (دريافت فايل جدول) به آدرس ايميلي كه در انتهاي همين صفحه مشخص شده است، ارسال نموده و در هنگام مراجعه حضوري، اصل تمامي فرم‌ها و مدارك را به همراه داشته باشند. عنوان ايميل ارسالي و فايل فشرده شده حتماً به صورت (نام و نام خانوادگي داوطلب - نام گرايش) باشد.

فرم‌ها و مدارك مورد نياز جهت ارسال با ايميل:

1- فرم معدل (براي دانشجويان سال آخر كارشناسي ارشد) دریافت فایل

2- فرم مشخصات فردي (فرم شماره3) دریافت فایل

3- مدارك شناسايي [كپي كارت ملي و شناسنامه (تمام صفحات)]

4- تصوير گواهي موقت و ريزنمرات مقطع كارشناسي و كارشناسي ارشد (مدارك اخذ شده از دانشگاه‌هاي خارج كشور بايد توسط وزارت علوم تحقيقات و فناوري، ارزيابي و تاييد شده باشد)، (اصل مدارك به هنگام مراجعه بايستي حتماً همراه متقاضي باشد)

5كارت پايان خدمت (در صورت نبود كارت بايستي وضعيت سربازي مشخص باشد)

6- تصویر حكم رسمي اشتغال به كار در دانشگاهها براي مربيان

7- خلاصه رزومه (Curriculum Vitae) شامل فعالیت علمی پژوهشی، به پیوست مستندات از سوابق تدریس و شرکت در کارگاه‎‌ها طبق فرم شماره3 بايستي ارائه شود

8- يك نسخه از انتشارات علمي، مستندات طبق فرم شماره3 بايستي ارائه شود

9- مدرك زبان خارجي (در صورت موجود بودن)

10- داوطلب لازم است نام دانشگاه‌هاي دعوت شده براي مصاحبه را به ترتيب اولويت قبولي به همراه اسكن كارنامه نهايي انتخاب رشته آزمون و همچنين اسكن كارنامه اعلام نتايج اوليه آزمون دكتري كه در آن نام كد محل‌هاي دعوت شده براي مصاحبه قید شده است را ارسال نمايد.

11- فيش واريزي 800.000 ریالی به شماره حساب 4001086603022542 (شماره شبا IR840100004001086603022542 ) تمرکز وجوه خزانه معین دانشگاه تحصیلات  تكميلي علوم پايه زنجان بانک مرکزی شعبه معاملات ریالی(اصل فيش حتماً بايستي در زمان مصاحبه تحويل دانشكده مورد نظر شود)مبلغ واریزی عودت داده نمی شود.

لازم به توضیح است که هزینه مذکور برای کلیه معرفی شدگان صرف نظر از اینکه در بیش از یک رشته یا گرایش معرفی شده باشند، فقط یک بار اخذ می‌شود.

مدارك تكميلي مورد نياز كه فقط در مصاحبه حضوري به كميته مصاحبه كننده تحويل مي‌گردد و نيازي به ايميل نمودن آن نيست:

1- فرم توصيه نامه (حداقل دو توصيه نامه) دریافت فایل (توصيه نامه بايد در پاكت دربسته تحويل دانشجو شود و متن توصيه نامه نبايد به رويت دانشجو برسد)

2- يك جلد پايان نامه كارشناسي ارشد (در هنگام مراجعه براي مصاحبه به همراه داوطلب باشد)

 

 نكات قابل توجه:

1- داوطلبان بايستي تمامي بندهاي مندرج در اطلاعيه سايت سازمان سنجش را رعايت فرمايند (آدرس وب سايت: http://sanjesh.org)

2- اسكن مدارك را به آدرس زير ارسال فرمائيد:

دانشكده شيمي: sanaz.mohammadi@iasbs.ac.ir و یا فاکس شماره 33153232- 024، شماره تماس: خانم محمدی  33153231-024

دانشكده فیزیک: a.najafloo@iasbs.ac.ir و یا فاکس شماره 33152104- 024، شماره تماس: خانم نجفلو  33152106-024

دانشكده ریاضی: reihany@iasbs.ac.ir و یا فاکس شماره 33155097- 024، شماره تماس: خانم ریحانی  33155047-024

دانشكده علوم زمین: pmovahed@iasbs.ac.ir ، شماره تماس: خانم موحد  33153355-024

در صورت وجود هرگونه سوال يا مشكل مي‌توانيد با شماره تماس‌هاي بالا تماس حاصل فرمائيد.

مكان مصاحبه در محل دانشكده مربوطه خواهد بود.

زمان شروع مصاحبه کلیه رشتهها از ساعت 9 صبح است.

به داوطلبان عزيز توصيه ميشود يك هفته قبل از تاريخ مصاحبه جهت اطلاع از ساير جزئيات زمانبندي مصاحبه و آشنايي بيشتر با گروههاي آموزشي مورد نظر به سايت دانشكده مربوطه مراجعه نمايند.