روابط عمومی فرایند ایجاد و حفظ ارتباطات استراتژیک موثری است که بین سازمان با ذینفعان آن و عموم ساخته میشود.
مجموعهای از اقدامات پیشگیرانه و پویا با اهداف بلندمدت یا کوتاهمدت برای حفظ و صیانت از برند در افکار عمومی و ایجاد حس بهتر نسبت به آن، از اهم فعالیتهای روابط عمومی مدرن است.
روابط عمومی الکترونیک با استفاده از رویکردهای دیجیتال و ابزارهای نوین ارتباطی، درصدد تعامل دوسویه با مخاطبان به منظور اثرگذاری بیشتر و سنجش افکار عمومی نسبت به آن برند میباشد.
در این راستا مجموعه روابط عمومی دانشگاه میکوشد ضمن حفظ فلسفه بنیادین دانشگاه، توسط ارتباط موثر با رسانهها، حضور پررنگ در شبکههای مجازی و اطلاعرسانی در سطوح مختلف، تصویری شفاف و روشن از عملکرد و دستاوردهای علمی، پژوهشی و فناوری دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان ارائه دهد.
رئیس حوزه ریاست و مدیر روابط عمومی
مجموعه روابط عمومی دانشگاه میکوشد ضمن حفظ فلسفه بنیادین دانشگاه، توسط ارتباط موثر با رسانهها، حضور پررنگ در شبکههای مجازی و اطلاعرسانی در سطوح مختلف، تصویری شفاف و روشن از عملکرد و دستاوردهای علمی، پژوهشی و فناوری دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان ارائه دهد.
به مناسبت هفتهی تربیت بدنی و ورزش، برنامهی پیادهروی همگانی با حضور اعضای هیئت علمی، کارکنان و دانشجویان دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان صبح روز شنبه ۲۶ مهرماه ۱۴۰۴ برگزار شد.
طبق ارزیابی جهانی دانشگاه استنفورد و موسسه الزویر (اسکوپوس)،۸ عضو هیئت علمی و پژوهشگر دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان در فهرست ۲ درصد برتر پژوهشگران پراستناد جهان جای گرفتند.
دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان و گروه صنعتی ایران ترانسفو با هدف گسترش همکاریهای پژوهشی و آموزشی تفاهمنامه همکاری امضا کردند.
استاندار زنجان در بازدید از دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه، این مجموعه را سرمایهای ملی دانست و بر نقشآفرینی آن در توسعه علم، فناوری و اقتصاد دانشبنیان تأکید کرد.
دکتر سعداله نصیری قیداری رئیس محترم دانشگاه، از منابع و بایستههای آب دانشگاه و روند تامین و توزیع آب بازدید انجام دادند
برای بهرهمندی فضایی آکادمیک و دوستانه همراه با روابط بینالمللی برای تحصیل، دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان را انتخاب کنید!
پذیرشطراحی شده توسط مرکز کامپیوتر دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان