اخبار و کنفرانس ها

سومین نشست مدیران روابط عمومی دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی و فناوری منطقه سه کشور برگزار شد

سومین نشست (دوره جدید) مدیران روابط عمومی دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی و فناوری منطقه سه کشور در روز چهارشنبه ۲۱ دی ماه ۱۴۰۱ در دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان با همکاری پارک علم وفناوری دانشگاه برگزار شد. در ابتدای این نشست، دکتر بابک کریمی رئیس دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان ضمن عرض خیر مقدم به مدیران روابط عمومی دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی و فناوری استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل و زنجان، تبیین دستاوردهای علمی و تلاش‌های دانشگاه‌ها و مراکز فناوری با دوری از شیوه های سنتی و رویکرد مدرن، و ارتباطات درون و برون سازمانی به منظور شناخت نیاز جامعه دانشگاهی و چگونگی ارتباط گیری با نگاه علمی، را به عنوان دو نکته مهم مشخصه‌های روابط عمومی‌ها برشمردند.

سپس آقای جواد حقیقیان، مدیر روابط عمومی دانشگاه تبریز و دبیر شورای هماهنگی روابط‌عمومی‌های دانشگاه‌های منطقه ۳ کشور، با تایید سخنان ریاست دانشگاه، نقش مهم و حامی شورای روابط عمومی در اعتلای نام دانشگاه‌های منطقه را بیان داشتند و از میزبانی مطلوب دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان قدردانی نمودند.

در بخش میانی نشست مدیران روابط عمومی دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی و فناوری منطقه ۳ کشور، پس از تبادل نظر در مورد اقدامات روابط عمومی در منطقه، از آزمایشگاه امیر اعلم غضنفریان به عنوان فعالیت دانشگاه در حوزه وقف پژوهشی بازدید به عمل آمد.

در بخش پایانی این نشست نیز، از خانه علم دانشگاه بازدید صورت پذیرفت. همچنین کارگاه آموزشی با عنوان تفکر نقادانه توسط آقای محسن امیر کارشناس روابط عمومی دانشگاه، در سالن همایش پارک علم و فناوری دانشگاه برگزار گردید که بسیار مورد توجه مدیران روابط عمومی حاضر در نشست قرار گرفت.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت هماهنگی برگزاری این نشست مراجعه نمائید.

شنبه، ۲۴ دی ۱۴۰۱

سومین نشست مدیران روابط عمومی دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی و فناوری منطقه سه کشور برگزار شد
سومین نشست مدیران روابط عمومی دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی و فناوری منطقه سه کشور برگزار شد

Developed by the IASBS Computer Centre