اخبار و کنفرانس ها

بیش از ۵۰۰ بازدید و دانلود مقاله دانش‌آموخته دکتری شیمی آلی دانشگاه در وبسایت انتشارات وایلی

مقاله دکتر امید پورشیانی (دانش‌آموخته دکتری شیمی آلی دانشگاه) و دیگر همکاران، در مجله ارزشمند ChemCatChem در سال ۲۰۲۴، در بازه زمانی نه ماه گذشته، بیش از ۵۰۰ بازدید و دانلود در وبسایت Wiely-VCH داشته است.

مقاله تحقیقاتی چاپ شده تحت عنوان "Perfluoroalkyl/Rose Bengal Functionalized Janus Silica Nanoparticles for Photocatalytic Transformations with Singlet Oxygen" با ارائه یک رویکرد نوآورانه، نانوصفحه‌های سیلیکایی جانوس عامل‌دار شده با گروه‌های پرفلوئوروآلکیل و رز بنگال را سنتز کرده است. ترکیبات جانوس، ترکیباتی هستند که به روش نانو مهندسی ساخته شده و از دو سطح با خواص فیزیکی و شیمیایی کاملا متفات در ابعاد نانومتری برخوردار هستند. این نانوذرات عملکرد فوتوکاتالیزری فوق‌العاده‌ای را در تولید اکسیژن یگانه و انجام واکنش‌های فوتوشیمیایی متنوع نشان داده‌اند و به دلیل رویکرد نوآورانه آن در تبدیل‌های شیمیایی مهم، توجه پژوهشگران زیادی را به خود جلب کرده است.

این پژوهش، همکاری مشترکی بین گروه تحقیقاتی دکتر بابک کریمی استاد دانشکده شیمی دانشگاه تحصیلات علوم پایه زنجان، با گروه پژوهشی دکتر ورنر ریچارد تیل از دانشگاه کایزرزلاترن آلمان است. دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان کسب این جایگاه را به جامعه علمی کشور و به ویژه ایشان تبریک می‌گوید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد این مقاله، به لینک مقاله تحقیقاتی دکتر امید پورشیانی و همکاران در وبسایت انتشارات وایلی مراجعه نمائید.

شنبه، ۲۸ مهر ۱۴۰۳

بیش از ۵۰۰ بازدید و دانلود مقاله دانش‌آموخته دکتری شیمی آلی دانشگاه در وبسایت انتشارات وایلی

Developed by the IASBS Computer Centre