ورود شما را به جمع خانواده دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان و موفقیتتان در آزمون سراسری را تبریک عرض مینماییم. ثبتنام، اولين گام برای پيوستن به خانواده دانشگاه تحصيلات تكميلی است؛ بدين منظور مراحل فرایند ثبتنام را، در تمامی مقاطع پذیرفتهشده، به دقت مطالعه نموده و برای انجام ثبتنام از چارت و راهنماهای زير كمک بگيريد.
*
ثبتنام غیرحضوری دانشجویان دکتری ناپیوسته و دکتری مستقیم و کارشی ارشد ناپیوسته (ورودی مهر ۱۴۰۳-۱۴۰۲)انتخاب واحد دانشجویان جدیدالورود
ثبتنام غیرحضوری دانشجویان دکتری پیوسته فیزیک
**
۳ مهر ۱۴۰۲* آن دسته از دانشجویانی که نتوانستهاند در تاریخ مقرر ثبتنام کنند؛ با آموزش دانشگاه به شمارههای ۰۲۴۳۳۱۵۵۱۳۳، ۰۲۴۳۳۱۵۵۱۳۸، ۰۲۴۳۳۱۵۵۱۲۵ تماس بگیرند (از ساعت ۱۱ الی ۱۳).
** شروع کلاسهای دوره دکتری پیوسته فیزیک از تاریخ ۱۴۰۲/۰۷/۲۲ خواهد بود.
۱ دریافت کارنامههای سلامت روان و سلامت جسم: تمامی دانشجویان باید با مراجعه به وبسایت وزارت علوم، پس از تكميل كارنامههای سلامت روان و سلامت جسم خود، كدهای رهگيری را دریافت (كد رهگيری برای كارنامه سلامت روان و كارنامه سلامت جسم جداگانه صادر خواهد شد) و فایل مربوطه را در فرایند ثبتنام خود در محل خواسته شده بارگذاری کنند. تا زمان شروع کلاسها فرصت دارید این بخش را تکمیل نمایید.
۲ دریافت شماره دانشجویی: برای ثبتنام در بخش آموزش، از طریق اتوماسیون اداری دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان و بخش پذیرش، با درج کد ملی و شماره شناسنامه خود، وارد سیستم شوید و در هر مرحله اطلاعات مورد نیاز را تکمیل و تائید نمایید.
اطلاعات مورد نیاز برای ثبتنام به شرح زیر است:
۳ حساب کاربری: جهت استفاده از خدمات مرکز کامپیوتر دانشگاه (از جمله ایمیل، پرینتر و وایفای) نیاز به نام کاربری دارید. پس از تعریف نام کاربری، ظرف سه روز با مراجعه مجدد به سامانه تعریف نام کاربری، از نتیجه اعتبارسنجی آن، اطمینان حاصل فرمائید.
۴
تقاضای وام دانشجویی:
در صورت تمایل به دریافت تسهیلات رفاهی دانشجویی اعم از خوابگاه و وام باید از طریق پورتال دانشجویی صندوق رفاه اقدام کنید. چنانچه در صندوق رفاه دانشجویان پرونده ندارید، با انتخاب "ثبتنام دانشجوی جدید" و تکمیل اطلاعات، به پورتال خود وارد شوید. از منوی اطلاعات دانشجو، درخواست مقطع جدید را انتخاب نموده و اطلاعات خواسته شده را با دقت تکمیل نمایید (دانشکده را خالی بگذارید).
در صورت انجام موفق موارد فوق میتوانید از تاریخ دوشنبه، ۳ مهرماه، در زمانهای اداری (شنبه تا چهارشنبه، ساعت ۹ تا ۱۳) جهت اسکان به دانشگاه مراجعه نمایید. ثبت نام خوابگاه در سامانه صندوق رفاه و اعطای خوابگاه پس از ثبت نام حضوری و مراجعه به امور دانشجویی همراه با کپی شناسنامه و یک قطعه عکس انجام خواهد شد.
در صورت درخواست وام دانشجویی مدارک ذیل را تهیه نموده و از طریق اتوماسیون اداری دانشگاه (از مسیر اتوماسیون اداری دانشگاه، مکاتبات اداری، فرمهای درخواست، سایر درخواستها، فرم بهرهمندی از تسهیلات دانشجویی) بارگذاری نمایید:
جهت اطلاع از زمان و نحوه ثبت درخواست تسهیلات به ایمیلهایی که از طرف امور رفاهی دانشگاه به ایمیل
دانشگاهی شما ارسال خواهد شد و
صفحهی آییننامههای امور دانشجویی
توجه نمایید.
اصل تمامی مدارک بالا را بههمراه دیگر مدارک خواستهشده در اولین مراجعه حضوری خود به امور رفاهی دانشگاه تحویل نمایید.
۵ انتخاب واحد: اگر مراحل قبل را بهدرستی انجام داده باشید، انتخاب واحد فصل اول سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ برای شما، توسط کارشناس دانشکده مربوطه انجام میگردد.
ردیف | بخش | سمت | تلفن تماس |
۱ | آموزش | مدیر آموزش | +۹۸ ۲۴ ۳۳۱۵ ۳۳۰۶ |
۲ | مسئول ثبتنام | +۹۸ ۲۴ ۳۳۱۵ ۵۱۳۳ - ۵۱۳۷ | |
۳ | نظام وظیفه | +۹۸ ۲۴ ۳۳۱۵ ۵۱۳۸ | |
۴ | امور دانشجویی | امور مربوط به سلامت جسم و روان | +۹۸ ۲۴ ۳۳۱۵ ۵۱۱۹ |
۵ | خوابگاه و وام دانشجویی | +۹۸ ۲۴ ۳۳۱۵ ۵۱۳۴ | |
۶ | دانشکده علوم زیستی | کارشناس دانشکده | +۹۸ ۲۴ ۳۳۱۵ ۳۱۳۱ - ۳۳۳۹ |
۷ | رئیس دانشکده | +۹۸ ۲۴ ۳۳۱۵ ۳۱۳۸ | |
۸ | دانشکده شیمی | کارشناس دانشکده | +۹۸ ۲۴ ۳۳۱۵ ۳۲۳۲ |
۹ | رئیس دانشکده | +۹۸ ۲۴ ۳۳۱۵ ۳۲۲۰ | |
۱۰ | دانشکده علوم کامپیوتر و فناوری اطلاعات | کارشناس دانشکده | +۹۸ ۲۴ ۳۳۱۵ ۳۴۴۱ |
۱۱ | رئیس دانشکده | +۹۸ ۲۴ ۳۳۱۵ ۳۳۷۹ | |
۱۲ | دانشکده علوم زمین | کارشناس دانشکده | +۹۸ ۲۴ ۳۳۱۵ ۳۸۲۶ |
۱۳ | رئیس دانشکده | +۹۸ ۲۴ ۳۳۱۵ ۳۷۸۶ | |
۱۴ | دانشکده ریاضی | کارشناس دانشکده | +۹۸ ۲۴ ۳۳۱۵ ۵۰۴۷ |
۱۵ | رئیس دانشکده | +۹۸ ۲۴ ۳۳۱۵ ۵۱۰۸ | |
۱۶ | دانشکده فیزیک | کارشناس دانشکده | +۹۸ ۲۴ ۳۳۱۵ ۲۱۱۷ |
۱۷ | رئیس دانشکده | +۹۸ ۲۴ ۳۳۱۵ ۲۰۱۵ | |
۱۸ | مرکز کامپیوتر | ایمیل دانشگاه | +۹۸ ۲۴ ۳۳۱۵ ۲۲۵۳ |
Developed by the IASBS Computer Centre